Politizare totală … îîîi nevoie !!

22 09 2009

Dacă tot spunea cineva că „depolitizarea este un act polititc ” …. atunci ce fel de act ar mai fi politizarea totală (mă refer aici la cea imaginară, a multor indivizi din societatea noastră) ? Nu-mi pun această întrebare din simplu motiv că mi-a venit în cap, şi tare aş vrea să meditez asupra ei, doar că în ultimul timp a devenit şi ea o ramură a prostiei din societatea noastră .

Observ foarte des, la o mică deviere a subiectului mi se reproşează următoarele : „eee.. hai să nu ne băgăm în politică” (şi chiar dacă „ne-om băga” în politică, de cînd mă rog e un subiect interzis , sau de ce trebuie evitat, dacă tot ocupă o parte importantă a vieţii noastre ? ) . Mai grav e faptul că o gamă de discuţii ce ţin de economie, mittinguri, Basarabia Pămînt Românesc , ONG-uri, cursul dolarului….. şi tot ce vreţi, înafară de costul cartofilor la piaţă, şi bîrfele babelor despre soţia primarului sunt considerate drept „politice „, şi trebuiesc numaidecît evitate, ca nu cumva ….. ce ??

Un caz foarte penibil mi s-a întîmplat chiar azi , făcînd o propunere liderului unui ONG din Străşeni pentru a organiza împreună cîteva activităţi de Ziua dreptului de a şti, am primit următorul răspuns „Ne pare rău , dar noi nu ne implicăm în activităţi politice” … nu aş fi fost deloc indignat de refuzul său (chiar mă aşteptam la acest fapt ), dar răspunsul în sine m-a frapat …
Şi tot sperăm la o schimbare , dacă tot s-a schimbat clasa politică , dar va fi această schimbare destul de eficientă pentru a schimba mentalitatea unei mulţimi de oameni ?

Acțiuni

Information

7 responses

24 09 2009
Ψ

Sub steagul lui Lenin,
Sub steagul lui Stalin,
Pe noi ne conduce
Partidul iubit!

P.S. “Ne pare rău , dar noi nu ne implicăm în activităţi politice” :)))
Eh, cînd oare o să înceapă a judeca cu capul şi moldv(e)anu’ ista?!

24 09 2009
Ψ

Sub steagul lui Lenin,
Sub steagul lui Stalin,
Pe noi ne conduce
Partidul iubit!

P.S. “Ne pare rău , dar noi nu ne implicăm în activităţi politice” ))
Eh, cînd oare o să înceapă a judeca cu capul şi moldov(e)anu’ ista?!

24 09 2009
LostSoul

ai prea multe pretentii !! apropo, de ce mai are ong daca il prezideaza doar cu numele ? oare pt ca da bine la CV ?

25 09 2009
Croitor Radu

@Ion
cind o sa lase sapa si o sa se apuce de carte 😉

@LostSoul
fata de cine am prea multe pretentii ??

30 09 2009
LostSoul

fata de „sefii”de la ong-uri !

1 10 2009
Croitor Radu

@LostSoul
pai nu l-am pus cu de-a sila, i-am propus doar …. si cum am mai scris nu ma deranjat deloc refuzul, ci anume modul în care mi s-a refuzat 😉

12 10 2009
Ψ

Radu,
moldoveanu’ e tare leneş la carte. behăim de atîta mioritism, sitem foarte şi foarte mioritici… la sapă cu mioarele!

Lasă un răspuns

