O oră distanţă de toamnă …

31 08 2009

toamna5B35DE 23:00 şi sunt la o oră distanţă de toamnă . Oră în care mi se rotesc prin minte toate amintirile frumoase din vara aceasta -prieteni , distracţii , basket , mare , cîteva cărţi citite , timp petrecut cu familia , academia curajului … încerc să mă conving că vara n-a trecut în zadar …şi totodată dacă n-am uitat ceva pe mîine …hmmm … smokingul e călcat 😀 , florile pentru profesori procurate , geanta plină … pînă şi deşteptătorul l-am pus să sune mai dimineaţă pentru a admira din plin prima dimineaţă din prima zi de şcoală , într-un cuvînt mintea e mulţumită , dar sufletul … sufletul- pe dracu !!! Melancolia e stăpîna mea această seară intermediară dintre vară şi toamnă … şi sper so alung pînă dimineaţă ca să-mi încep cu bună dispoziţie anul şcolar .

Felicitări tuturor cu începutul toamnei şi a noului an şcolar , iar pe cei ce nu-i bucură acest eveniment …. măcar încercaţi 😀

Acțiuni

Information

6 responses

31 08 2009
danutchidon

ce iubesc frunza asta !

31 08 2009
Croitor Radu

@ danutchidon
şi eu la fel 🙂 .. doar că nu-mi place timpul posomorît , ploile dese care sunt musafirii toamnei

31 08 2009
MoRaRy

Mulțumim pentru felicitări! 😀
Incercăm.. să fim optimiști odată cu venirea toamnei, dar, cel mai important: venirea școlii.. 😀

31 08 2009
Croitor Radu

aham .. optimismul nu ne-ar încurca … că vara asta ne-am făcut muuulte planuri .. să vedem cu ce se va termina 😀

4 09 2009
Pablo (yo)

Great blog!!
If you like, come back and visit mine: http://albumdeestampillas.blogspot.com

Thanks,
Pablo from Argentina

6 09 2009
Croitor Radu

Pablo thank you for invitation , but unfortunally , I can’t understand spanish 😦

Lasă un răspuns

