Site-ul guvernului ne păcăleşte???

20 12 2008

Cu 3 săptmîni în urmă , am accesat site-ul oficial al Guvernului R.M , amuzîndumă de pozele miniştrilor cum se uitau în obiectiv asemeni unor copii corora li s-a spus că „acuş iese păsărica”, cînd am ajuns la vechiul , şi deja noul ministru de interne- Papuc , am observat ceva destul de interesant , şi am făcut acest video :

Acest video l-am descărcat şi pe jurnalTV.md , la secţiunea ” Reporter din întîmplare”  ( puteţi vedea aici http://www.jurnaltv.md/?mod=martor&id=141 ) ,  şi ce coincidenţă!!! După apariţia lui pe jurnalTV  în timp de ore această greşeală a fot reparată , cu toate că am observato de vre-o 2 săptămîni , şi am scris chiar şi administraţiei site-ului guvernului , şi  nu am primit atunci nici un răspuns .

P.S Mă scuzaţi pentru greşelile ortografiece din acest video , mă grăbeam şi nu le-am observat 😦

Acțiuni

Information

4 responses

20 12 2008
Axonick

Noroc! de cind ai blog ? :))

20 12 2008
faracenzura

de cîteva săptămîni 😉

27 01 2009
Andrean

eu am sesizat si transmiterile in direct de la guvern, insa fără răspuns, deci le este în fund de aceste lucruri…

28 01 2009
Croitor Radu

am mai găsit multe greşeli pe acest site , spre exemplu sunt trei categorii de limbi : En-engleza , Ru-rusa … şi Md-adică… „moldoveneasca” ?? …dar am socotit de cuviinţă să nu îmi bat capul cu el … pur şi simplu nu are rost ..

Lasă un răspuns

